Velikonoce 2024 -1.část

I když miluju tradice a vždycky jsem se snažila mít vše nazdobeno,navařeno,napečeno,nadělané balíčky s výslužkou pro koledníky,letos jsem zvolila  trávení Velikonoc úplně jinak.Potřebovala jsem pořádný relax...Takže jsem neodmítla  pozvání na Jižní Moravu,do kraje vína,tradic,zpěvu a krásných míst..Jsem strašně ráda,že jsem jela a tímto děkuji všem,kteří se mnou tento čas sdíleli a umožnili mi tak krásné Svátky jara...

Naše první zastavení-vesnička Prakšice u Uherského Brodu-setkání s Martinkou,mojí super kamarádkou.I když se vidíme moc málo,Martinka má -společně s jejím manželem Peťou-stálé místo v mém srdíčku.

Bohužel,u ní jsem jaksi zapomněla fotit,třeba příště na naši společnou  fotku nezapomenu.Strávili jsme spolu několik hodin,bylo to fakt nádherné setkání...Marti a Peťo-moc děkuju!!

Z Prakšic jsme se vydali cestou na Mutěnice.Po cestě krátká zastávka ve Vlčnově u kostela..Mají tu opravdu pěkný kostel(viděli jsme jen zvenku),pěknou náves s dřevěnými sochami,taky vedle kostela Slováckou jizbu.No,a krásný portál při vstupu na místní hřbitov..A výhledy do okolí na kopečky-krása!
















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023