Na Svatém Hostýně.

 Nedělní krásný výlet na Hostýn-jedno z mých srdečních míst...

Sluníčko svítilo,bylo tu plno lidí,turisti,cyklisté,návštěvníci mše v kostele...I já jsem byla na mši-kázání pana faráře bylo zajímavé...

Zdejší bazilika je opravdu krásná,ráda se tu  vracím,i několikrát za rok..





















Po mši svaté následovala procházka po okolí,cestou kolem křížové cesty od Dušana Jurkoviče,až ke zdejšímu hřbitovu a na rozhlednu..Vylezla jsem až úplně nahoru-ty výhledy-krása!
























Cestou z rozhledny kolem druhé křížové cesty a najednou pěšinka a kolem ní další křížová cesta-ta tu není dlouho...











Došli jsme až ke zdejší hospodě,tady  jsem si dala mňam oběd..V hospodě mají staré hračky,jak já doma.A venku skalku-kytičky v každém hrnci..









Z hospody jsme se vydali už dolů..

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023