Koryčany-věděli jste,že....

...že je tu tak krásný zámek a zámecký park?

Koryčanami jsem projížděla mockrát..Věděla jsem,že je tu kousek nad městysem Cimburk-krásná zřícenina,kterou mám prolezlou několikrát..

A tak jsme si vpohodě jeli z Jižní Moravy a najednou hnědý ukazatel a na něm nápis Zámek..

No,samozřejmě-a byli jsme tam..

Zámek je v soukromých rukách,zvenku je krásně zrekonstruovaný,ale není přístupný pro veřejnost.Ovšem krásný velký zámecký park je tu pro všecky..




















A to byla poslední zastávka velikonočního putování.Bylo krásné...S těmi,co mám ráda...

Moc děkuju....

A kdo mě zná,tak ví,že si vozím do svých sbírek suvenýry...Ani tentokrát jsem si nějaké věcičky dovezla..Většinou Info bylo všude zavřené..Ale i tak:







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023