Co se ke mně dostalo.

 Za poslední dva týdny se rozšiřují moje sbírky...Dostalo se ke mě několik krásných věciček..Hlavně nádherný modrý starožitný kočárek na panenku,je úplně jak nový,a ještě k tomu ta modrá!Mám ho od jedné moc hodně paní,dostala jsem k němu i obrpytel nepoužité vlny na háčkování.



Hned další den jsem dostala obrpytel látek na šití..ten nemám vyfocený,ale každopádně mě taky hodně potěšil.
Kromě toho mám další dva kočárky,jsou menší,dostala jsem k nim i panenku.Jeden kočárek bude potřebovat menší opravu,ale už přesně vím,co s ním udělám.Snad se mi to povede.

Od kamaráda jsem dostala modrou vázu a taky džbán:
A přišly mi krásné hrníčky:

Z jedné vyklizené půdy jsem dostala asi 300 pohledů,jsou mezi nimi i poklady.Většina z nich jsou barevné z doby před rokem 1989,ale je tu spoustu barevných z ciziny,a taky hodně černobílých,našich i cizích.Nejstarsi je z r.1933





A taky jsem si koupila žebřík na sušení kytiček,tácek s hortenzií a kočičku a andílka v květinářství..



A taky starého zajíčka v sekáči za 15 Kč,ten bude sedět v našem velikonočním košíku.Za pár korun hodně radosti.


Komentáře

  1. Ty jsi ale sběratelka !!! Samé super věcičky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké věcičky pro radost,pokud máš dost místa na uložení..🔆

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023