V Silvestrovské Kroměříži.

 Silvestrovský odpolední+večerní výlet do Kroměříže, města,které miluju...Vytáhl mě kamarád Vašek,kterému jsem za to vděčná.ten vánoční čas jsem tentokrát měla smutný,tak jsem byla ráda,že vypadnu.. Naše první kroky vedly do Podzámecké zahrady.Je krásná v každém ročním období..fascinují mě staré stromy i ministavby,kašna,altán,můstek přes potok..Promenádovali se tu pávi,na stromě někde v dáli byl slyšet strakapoud nebo datel.












Z Podzámecké zahrady jsme přešli kolem zámku až na náměstí.Bylo krásně nazdobeno.chtěli jsme si dát někde kávu,ale bylo otevřeno jen ve Velokafe,kde ale za chvilku zavírali.















Z náměstí jsme se vydali k místním kostelům .

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023