Na koncertě

 Vytáhla mě dcera s manželem...Nejdřív jsem nechtěla...Ale nakonec jsem se nechala přemluvit.Byl to rockový koncert v Přerově na náměstí.Účinkující-Legendy se vrací -v čele s mým oblíbeným Petrem Šiškou...A zas to bylo super!Náměstí narvané posluchači...



















Koncert to byl fakt krásný!!!Potkala jsem spoustu známých,zazpívali jsme si známé hity...Náměstí bylo rozezpívané a plné tanečního rytmu...A ukončení v podobě Rolniček-kdo by si nechtěl zazpívat...Potřebovala jsem to...

Komentáře

  1. Ono je to většinou tak, že když se na akci člověku moc nechce, tak pak je velká spokojenost.
    Do nového roku Ti přeji jen všechno dobré !
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Do roku 2024 vše nej a hlavně zdraví..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023