V Horním Sklenově

 Už poněkolikáté jsem byla na Jarmarku pro dobrou věc v Horním Sklenově u Hukvald. Opět nádherná akce, pořádaná zdejším Spolkem  nezávislých žen.. 

Stánky s rukodělnými výrobky, starý dřevěný kolotoč pro děti, mňam jídlo a pití, živá hudba, a především skvělá nálada. Letos tu toho bylo opravdu strašně moc. 

Stánky byly rozesety po obou stranách hlavní cesty. Uprostřed vsi u Roubenky předváděl svůj um umělecký kovář, zpívaly tu děti ze zdejší základky a prodávali tu mňam koblihy... I já jsem ochutnala, ačkoliv bych neměla. (Cukr naštěstí ok.) 













Milé setkání s Petou (Oringle), která tu prodavala svoje krásné výtvory.. 


A její rukou malované brusle, které zdobí Roubenku:



A nádherná příroda v údolíčku pod hradem... 









I já jsem utratila nějaké peníze (na tuto akci se těším pokaždé celý rok!), hlavně za vánoční dárky... A načerpala jsem inspiraci na svoje tvořeníčko.. A hlavně jsem strávila svůj sobotní čas s těmi, co mám ráda.. Především s Adélkou.. Jsem šťastná, že mám takovou dceru... 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023