Obyčejný pondělní den

 Původně jsem ho měla naplánovaný úplně jinak. 

Ráno jsem udělala v práci vzorky, pak ještě udělala, co bylo nutné a vzala jsem si volno. Měla jsem jet pryč, ale nakonec jsem zůstala doma. Já a moje psí zlatíčka. To byl klid! 

Uvařila jsem fazolačku:


Byla na oběd a k tomu ještě žampionová omáčka, knedlík a vajíčko


Po obědě jsem se pustila do  dalšího loupání ořechů. Máme jich hodně a  je o ně zájem. Jelikož mají tvrdou skořápku a malá jádra, trvá dlouho, než naloupu kilo.. Ale pomalu se s Míšou, která se do toho pustila se mnou, blížíme k cíli.. 



Odpoledne jsme si daly jahodový čaj a diamakovec(zbyl od víkendu) 

Ořechy jsme dělaly až do večera.. Pustila jsme si písničky, zapálily voňavé svíčky.. Já jsem potom ještě dodělala andílky. Kamarádkám pro štěstí...


Den volna uběhl jak voda.. A zítra už se těším do práce.. 


Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023