Poselství z nebe..

 Od sobotního poledne mě bolela hlava.. Zas moje ne- kamarádka migréna.. Sobotní odpoledne jsem prospala. Večer jsem vytvořila dva malinké andílky, protože jsem měla pocit, že moje ruky už dlouho zahálí..

Dala jsem si je na poličku, kde mám fotky svých blízkých, kteří už jsou v nebíčku..jeden andílek pro babičku, druhý pro dědu..bez jejich péče bych tu nebyla. Tak strašně moc mi chybí!!

Nedělní ráno jsem pomaloučku zasadila kytičky, taky přísadu rajčat a paprik.. Vyčistily jsme s Míšou skalku.. A když jsem se tak hrabala v hlíně, uviděla jsem kovový plíšek. Špinavý, odřený.. Ale už v tu chvíli jsem si říkala, že mám poklad. Penízek.opravdovy, starý.. Který tu ležel v zemi asi hodně let.. A čekal, až ho já najdu. 

Penizek jsem doma vydrhla. I když to moc nešlo, je odřený, pokrytý měděnkou. Špatně čitelný.. Ale i tak- za pomoci lupy jsem vyluštila, co mi stačilo.. Desítka jakože asi 10haléř.a rok 1913....rok narození mojí babičky.. Náhoda? Náhody přece neexistují.. Pozdrav od prarodičů.. Z nebe.. A já jim tam dnes, když je Svátek maminek, posílám veliké Děkuji... 


Ten dnešek měl ještě jeden dobrý konec:když já mám penízek ze zahrádky, večer jsem poslala trošku větší penízek tam, kde je peněz potřeba... A už přišlo poděkování... 






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023