Opět na zahradě

 Není moc velká, ale je to jedno z mých útočišt, když je mi ouvej..nebo naopak, když mám super náladu... Miluju to tady. Není to tu dokonalé, všecko tu má svoje místo, tím myslím, že to nijak nehrotím, nechávám růst i plevele, ze kterých si uvařím čaj nebo použiju v kuchyni i jinak. Mám tu 2 vyvýšené záhony, takové "co dům dal", jeden z palet, ten druhý ze staré nádrže na vodu. Ale slouží suprově, nemusím se ohýbat.. . 

Nejvíc se tu věnuju skalce, už je skoro ve finální podobě. Skalničky milovala už moje stařenka., taky jsem toho hodně chytla od mých tet, hlavně té ze Skřípova u Konice. Ta měla nádhernou skalku potom i v Dobrčicích, kde bydleli se strýcem v důchodě. 




































Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023