Když marodím

 Ležím. Odpočívám, relaxuje u knížky nebo časopisu, chvilku výšívám.. Sleduju televizi-soutěže,cestopisy a pořady typu Všechno,co mám ráda..

Luštím křížovky. Ale  nejvíc spím. Jsem zalezlá v brlohu jak medvěd brtník. 

Tak jsem se těšila ,jak bude sluníčko, jak půjdu do lesa na konvalinky, ale hlavně udělat několik pěkných fotek a protáhnout svoje tělo.. Máme tu novou cestu až k lesu. Taky jsem se těšila, jak si na dvoře a před domem vysadím kytičky.. Jak pojedu někam na výlet.. 

Místo toho tvrdnu doma a musím přiznat, že moc dobře mi není.. A vůbec nevím, jak dlouho budu doma. Ach jo. Moje domácí nečinnost mě ubíjí, nejsem zvyklá ležet, mám ráda nějaký pohyb..

Ušila jsem nějaká srdíčka, napiplala plechovky na tužkovníky,udělala jeden domeček  na zeď pro kamarádku.. Aspoň to.. Včera jsem se pustila do vyšívání obrázku ,ale moc mi to nejde, jsem slabá jak čaj. 

Měla jsem ve čtvrtek jet do Bzence na oslavu 30 let firmy.. Hodně mě mrzí, že jsem nemohla. Aspoň fotky jsem už nějaké viděla. S synátor mi  povyprávěl, jak se nasmáli. A dovezl mi spoustu grilovaných dobrot. Mňam. Poprvé v životě jsem zkusila lososa.. I krásné tričko jsem dostala. A skleničku. 






Ještě Vám ukážu malinko mého tvoření ,co momentálně zvládám:





To už "syslím"k Vánocům..


A ať zas nezapomenu:Děkuju za komentáře,nejen tady na blogu,hodně z Vás mi píše i přes Messenger anebo sms,Moc si toho vážím..
Snad budu brzo fit a budu moct jít do práce,tam se cítím hodně dobře..A pak budu moct i třeba zas někam cestovat a psát o tom na blogu..Mám  naplánovanou dovolenou od 19.6.,snad už budu ok..Tak mi držte pěsti,prosím..Děkuji.

Komentáře

  1. Krásné plechovky na tužkovníky,pohrála sis...Přeji brzké uzdravení....

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeni, přeju hodně zdraví, ať Ti je dobře ! Hezky jsi tvořila, jseš šikulka. Opatruj se, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023