Automoto burza a bleší trhy Drahotuše 16.4.2023

 V neděli ráno jsme se jeli podívat na blesak do Drahoty. Letiště bylo plne lidí, prodávající nabízeli svoje zboží  celkem v 6 řadách přes velkou část letiště. Než jsem to obešla, byla jsem dost unavená. Ale stalo to za to, pokochala jsem se pohledem na krásné staré večírky, něco málo si i koupila. 




















Dovezla jsem si panenku do sbírky, taky 2 zvonecky a hrdejovickou keramiku. Pro kamarádku cibulak




Azna to země bolely tentokrát fakt nohy a byli jsme jak prasata(doslova), protože na letišti bylo po dešti, tak to byl pěkný blesak... 


PS:děkuju za nakouknutí na můj blog s ale i v za komentáře  a za SMS, e-maily... Vždycky mě to potěší. 

Komentáře

  1. Tak tady bych byla ve svém živlu, to je paráda. V Praze už všechny burzy zrušily, teda ty, kam jsem chodila načuhovat, ty už neexistují a o jiných nevím. Domů bych také určitě s prázdnou nešla. Hezký blog, určitě to nebyla poslední návštěva, zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023