Jan Blahoslav na zámku v Přerově.

 Na tuto výstavu jsem se hodně těšila.A byla jsem opravdu zvědavá,co se dozvím.Jan Blahoslav byl přerovský rodák-a právě k 500letému výročí jeho narození je tato výstava instalována...A musím říct,že jsem byla mile překvapena. Všecko jsem si pořádně přečetla,prohlédla,nafotila.Byla jsem tu dost dlouho,ale s tím jsem počítala,protože jsem milovnice historie..Výstava je nainstalována ve 2.patře zámku ve vitrínách a na panelech na zdech-je opravdu pěkně udělaná.Během roku tu má být ještě výstava starých slabikářů a jiné výstavy a akce,které s J.Blahoslavem souvisí...Myslím,že se jich taky zúčastním,pokud mi to čas a zdraví dovolí..


























Před zámkem byl před 100 lety Janu Blahoslavovi odhalen památník,který tu stojí dodnes.


Na Horním náměstí,obklopen starými krásnými domy...Tady to miluju...





Na zámek se brzo vrátím...V obřadní síni si za 14 dní řeknou svoje ANO moje Adélka a její Roman...

Komentáře

  1. My přerováci můžeme být hrdí na tohoto velikána....

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě zajímavá výstava a věřím, že jsi tam pobyla dlouho, pokud jsi vše důkladně prohlížela a i pročítala.
    Hezký víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023

Opožděné přání

Předvánoční naladění.