Muzeum Kroměřížska 5.2.2023-4.část

 POslední expozice-podzemí...

I ta je krásně nainstalovaná,....Dokonce i černou kuchyň tu mají...A staré vodovodní potrubí..

a pec na výrobu keramiky.A všecko tu hlídá zdejší bůžek nalezený při vykopávkách..















Tak to byla poslední expozice.Ještě jsme se šli podívat na nádvoří,kterému vévodí červený strom.A mají tu zajímavý prosklený  pavilon,kde jezdí výtah..




Na  pokladně jsem si koupila magnetky a pohledy.A pak už přes krásné Velké náměstí k autu a odjezd domů..





Kroměříž je nádherné město,které žije...Čím jsem starší,tím víc na mě působí její Genius loci.Každé zákoutí tu má co nabídnout...A já se tu vždycky ráda vracím.Už teď vím,že tu chci jet za 14 dní na dvě krásné akce.Jen napovím,že jsem na nich byla i vloni a obě byly úžasné..

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023

Opožděné přání

Předvánoční naladění.