Na vánočních trzích v Olomouci-

 Nechtělo se mi...Nějak poslední dobou opravdu nebyla na nic nálada.Nakonec jsem se nechala přemluvit/vlastně to ani nedalo moc práce/.

Takže jsme v neděli vyjeli nasát tu předvánoční atmosféru.

Olomouc miluju,její historické centrum mě vždy něčím milým překvapí..Tentokrát jsem poprvé prošla starodávnou uličkou s krásnými měšťanskými domy,celá ulice nazdobena vánočními stromečky.U jednoho z domů kovová nestvůra a při pohledu nahoru se na nás díval kovový /ASI/ pták.









Prošli jsme na Dolní náměstí,kde je krásný dřevěný betlém a jsou tu stánky s nabízeným zbožím.








Došli jsme na Horní náměstí,kde stánky pokračovaly.























Nakoupila jsem několik drobností k Vánocům,sobě nějaké oblečení, v Tabáku svoje oblíbené časopisy,dali si NEALKO punč,zaposlouchali se do vánočních koled....V Knize jsem si ujasnila,které knížky brzo obohatí moji knihovnu...Už jsem poprosila Ježíška...Třeba mě vyslyšel.

Ještě na nádvoří u kostela jsem koupila 2 kytičky jmelí,jednu k nám domů a jednu do práce..Už to tu uklízeli,ale pán ,který tu prodával,nám jmelí ještě prodal.

Objevila jsem tu krásné dveře do kostela a před kostelem jsem pouličnímu mladému muzikantovi/asi student/ trošku přispěla do kasičky...



A potom už jen nákup ve zdejší Olympii a hurá domů...



A děkuju,že jste ke mě nakoukli.Brzo Vám snad ukážu,co jsem poslední dobou tvořila-dekorace domů i do práce,taky dárky...jmenovky na dárky...Bude toho hodně...

Komentáře

  1. Zdeni, zdravím. To musel být hezký výlet. Olomouc se mě líbí, ale před Vánocemi jsem tu nikdy nebyla. Přeju krásný adventní čas, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Olomouc mám trochu z ruky, tak jsem se ráda na Tvoje adventní fotky podívala.
    Měj hezké dny adventu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023