Školní jarmark v Horní Moštěnici

 Letošní adventní jarmark žáků ZŠ Horní Moštěnice, pořádaný ve zdejším kulturním domě dnes odpoledne.. I když já tu děti nemám, opět jsem tvořila pro Bětušku,, která je v 8.třídě,, takže ještě příští ro a pak šmitec.... 

Bylo tu strašně moc lidí, ale byla to super akce plná krásných věciček... 

















Samozřejmě, že jsem něco málo taky nakoupila.. Ale nemůžu odtajnit, protože to jsou dárky k Vánocům. 

Před kulturním domem mají krásný betlém a taky vánoční strom.. 





Komentáře

  1. Moc zajímavá a hezká akce,pěkný advent přeji...

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná akce. Je dobře když děti tvoří.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Je hezké když se děti také podílejí na přípravách a tvorbě. Také jsem byla ve čtvrtek, vnuk byl ve stánku, třetí třída, a také jsem přispěla do třídního fondu :-).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023