Broučci a modrotisk.

 Teď si říkáte,co mají společné broučci a modrotisk..Ale jde o krásnou výstavu v Prostějovském  muzeu.Vystavují zde různá vydání knížky BROUČCI od Jana Karafiáta /nejstarší výtisk je tu z r.1873/a k tomu jsou na výstavě k vidění krásné věci z modrotisku,které tvoří paní Antonie Dostálková ze Starého Města u Uherského Hradiště.Obojí nádhera!

























PS:Modrotisk miluju.A tato výstava mě tak  okouzlila,že jsem se rozhodla.že se zase pustím do tvoření něčeho modrého k nám domů...Takže moje cesta z výstavy byla do obchodu s látkami,kde sice modrotisk neměli,ale vybrala jsem si modrou látku s bílými kytičkami..A hned,jak dodělám HAND MADE vánoční dárky,tak se vrhnu na minišití...

Komentáře

  1. Když u nás v loutkovém hrajeme Broučky, tak je vždy hlediště naprosto plné. Já sama jsem jako malá měla knížku moc ráda. Výstavu bych si určitě užila.
    Hezké adventní dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023