Za kočičkami do Toulavého ráje.

 Páteční odpoledne,potřeba vypadnout a zhluboka se nadechnout.Po náročném  pracovním týdnu a taky po zážitku z obchodu,kde se nám nepříjemná prodavačka snažila prodat slizké párky po záruce....

Byla jsem rozhodnutá přispět někde na potřebnou věc..To zase ve mě uzrál nápad někomu odsypat aspoň malinkou trošku peněz..Už jsem asi 2 měsíce nikde nepřispěla,a to je u mě dlouho..

Rozhodnutí padlo na  Kroměříž a návštěvu zdejší Kočičí kavárny.Na internetu jsme našli dvě,ale nakonec jsme zjistili,že tu funguje už jen jedna.Jmenuje se Toulavý ráj a najdete ho tu na Třebízského ulici v jednom dvoře.

Kočičích tlapek je tu opravdu hodně.A jsou všude,na sedačkách,na stolech i pod stoly,na skříních,v domečcích jim určených,na zemi..A některé kočičky jsme měli hned i na klíně..

Dali jsme si Mňam kávu-s příchutí pomeranče,pomazlili se s kočičkami,zaplatili kávu a taky nějakou sumičkou jsem přispěla na kočičí konzervy.




















Věřím tomu,že -kdyby u nás doma  nežilo pět psů-tak bez nějaké kočičky neodejdu.Bohužel,nemůžu,naši psi kočičky nemají v lásce..

Komentáře

  1. Moc hezký komentář,nikdy jsem tam nebyla i když to mám blízko,stojí za návštěvu...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023

Opožděné přání

Předvánoční naladění.