V Kroměříži

 Jedno z míst,kam se ráda vracím.Tak tomu bylo i toto úterní odpoledne/po práci/.

První zastávka-textil Soldan u parkoviště...No,a jak si myslíte,že jsem odešla?S plnou taškou věciček na tvoření,všecko pěkně ve slevě.Plná taška látek,knoflíků,stuh,dřevěných komponentů...taky pořádný kus jutoviny../bohužel,jsem nevyfotila/..

Druhá zastávka-Kniha Kanzelsberger...Odcházela jsem se 2 knížkami a krásným kalendářem s obrázky od Ivy Huttnerové/mám na každý rok/...







Prošli jsme na Velké náměstí,kde byl /asi/ Italský trh.Nabízeli tu italské sýry,koření,víno,džusy i uzeninu...a další zboží.





3li jsme do mojí oblíbené kavárničky v podloubí u zámku-jmenuje se ATMOSFÉRA a mi se tu tak líbí,že už nikam jinam nejdu,když jsem v Km.















Vůbec se mi odtud nechtělo..
Následoval nákup v marketu potřebných i nepotřebných věcí,podařilo se mi koupit zase něco k vánocům..
A pak už domů,do reality...

Komentáře

  1. Zdeni, moc Tě zdravím. To jsi měla krásný den . Líbí se mi úplně všechno, ale nejvíc asi ta kavárna ! Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Kroměříž je moc hezký,také tam ráda jezdím,přeji hezké dny a další výlety...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023

Opožděné přání

Předvánoční naladění.