Krajské dožínky Kroměříž 20.8.2022

 Nádherná akce,krojovaný průvod souborů z celého Zlínského kraje od zdejšího Domu kultury až na Velké náměstí,kde byla tribuna.,náměstí plné lidí,rukodělný jarmark.,ukázka moderních zemědělských strojů...Dobré jídlo i pití,skvělá nálada.Zahájení českou státní hymnou...Proslov starosty města Kroměříže,taky primátora Zlínského kraje/i on měl na sobě krásný kroj/,zástupce Agrární  komory ČR a ministra zemědělství.Jako hosté tu byli i zástupci patronátních měst z Francie,Polska a Slovenska.
























Miluju takové tradice,jakými jsou Dožínky..Zemědělství asi pořád mám v sobě,kořeny předků...Odmala jsem v tom vyrůstala-pole,zahrada,sad...chov domácích zvířat,pěstování kytiček,studium zemědělské školy..I když jsem od toho utekla na dlouhé roky jinam,teď jsem se k tomu pracovně vrátila..Ty dožínky mě zase nakoply,I když teď v práci toho máme hodně,tak si člověk řekne-vydržíme...Vždyť to přece stojí za to...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023

Opožděné přání

Předvánoční naladění.