Sběratelská burza Kroměříž 23.1.2022

 Po dlouhé době jsem se byla podívat na burze-blešáku.Prodávající nabízeli svoje zboží ve 2 halách ,ale i ve venkovních prostorách kroměřížského výstaviště.Potkala jsem spoustu známých..I takové,které bych tu nečekala.













A toto jsem tentokrát "ukořistila":







Ta panenka mi udělala vel


kou radost,je hodně stará a získala jsem ji za zlomek peněz,za kolik se prodává...Ještě jsem se k její očistě nedostala,ale snad k tomu dojde brzo.


PS:Děkuju všem,kteří /které/ mi píšete komentáře...

Komentáře

  1. Určitě bych si tam něco taky koupila. Ty sis vybrala dobře.
    Měj hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeni, ahoj. To je krásná burza, tady nic takového není. Jezdím do Prahy na blesky. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023

Opožděné přání

Předvánoční naladění.