Novoroční přání

 Přeju všem,kteří navštěvují můj blog,všechno nejlepší do roku 2022.Hlavně zdraví,štěstí,pohody..

Opravdu si nepřeju nic jiného,než aby všichni byli zdraví.Abych se ráno probudila a mohla si říct-byl to jen sen-ten hnusný covid...vzal mi několik lidiček ,které jsem měla ráda..A  spousta dalších covid prodělala a teď bojují s postcovidovým syndromem.O svoji nej kámošku Pavlu jsem se fakt hodně bála..Když jsem ji po covidu viděla,lekla jsem se jí-nebyla to ona-taková,jakou jsem znala..Myslím vizáží-zchudlá,bledá.....bez jiskry v oku.Naštěstí už je OK...

A tak opravdu přeju všem  hlavně to ZDRAVÍ...

PS:na fotce moje maličkost - trošku se změnou image-a s jednou fenečkou z naší 5členné psí smečky...Na místě,kde sedával můj děda,kterému by dnes bylo 116 let.Ano,narodil se na Nový rok 1906...A moje vzpomínky po půlnoci patřily mu a babičce...A s vyřčením nahoru do nebe-veliké DĚKUJI...

I já tu ráda sedávám...

A velké poděkování  všem,kteří codí sem,na můj-už druhý -blog.A kteří mi třeba i nechají milý komentář.Mám Vás tu ráda..

Komentáře

  1. Ahoj, já sem chodím a ten koment tu zanechávám... Nejdříve pochvala změny image, palec nahoru, ten by se tu hodil. Doufám, že okolí to zaznamenalo a povzbudilo Tě to.
    Hezká vzpomínka na dědu, ale podle toho mého byl to "mladý kluk". Tak sedávej na místě svých předků, to já už většinu života udělat nemohu, náš dům byl totiž zbourán a letos na podzim jsem na ta místa zavítala a nafotila "svůj domov" (je to na blogu). Řeknu Ti, že nic veselého to není, chodit po "našich" cihlách a trochu mít obavu, abych náhodou nespadla do "naší" studně. ☺
    Přeji šťastný a spokojený nový rok. ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Zdeni, ráda tě vidím. Sluší ti to. Přeji ti také moc hezké dny a samozřejmě hlavně to zdraví.
    V.

    OdpovědětVymazat
  3. Zdeni, přeju Ti hezký nový rok a hlavně hodně zdraví. Taky bojuju s následky covidu, už rok... Měj se hezky a užívej života. Pá Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Také přeji úspěěšný nový rok a hlavně to zdraví.....

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem si říkala,kde že jsi. Na blogu žádná změna. Až jsem dnes zjistila, že máš nový blog. Takže si ho musím zařadit mezi oblíbené .
    Já musím zaťukat (hlavně,abych to nezakřikla) naši rodinu zatím covid minul.
    Takže sice už trochu pozdě, ale v novém roce přeji jen všechno dobré a hlavně zdraví,zdraví,zdraví.
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023

Opožděné přání

Předvánoční naladění.