Jsem zpátky

 Po  25 dnech..Nebylo to v plánu,ale stalo se. během 3 dní mi klekly oba noťasy a musely do servisu.Několik dní ležely doma na stole,až na to byl  čas,zavezli jsme je do servisu a k vyzvednutí byly až dnes odpoledne.Si ani nedovedete představit,jak už mi to  psaní a čtení na blogu chybělo..Mám toho tolik na srdci,o čem chci psát,fotek mám hodně nafocených za tu dobu.Ale dnes to bude bez fotek,jen tak zběžně o tom,co se u nás událo:

Nejhlavnější téma u nás tentokrát pohřby,během 14 dní dva..A opravdu mi to tak hýblo nervy,že jsem po těch 14 dnech pořádně spala až dnes v noci..Vlastně to zamávalo všemi u nás doma..Ale o tom podrobněji napíšu,až na to bude  ta správná doba.Teď  to nedám..

Zase se snažím trošku tvořit,zase hlavní téma recyklace,zase papír.tentokrát velikonoční kuřátka.Před časem jsem něco podobného viděla z překližky,tak jsem zkusila papírová..Ukážu příště/nemám tu USB kábl,má ho vypůjčený kámoška/.A kdo zná časopis DEKOR,tak jsem vyšila malinkou včelu křížkovým stehem,o víkendu se snad dostanu k dalšímu vyšívání.V aktuálním čísle je výšivek hodně.

kromě toho jsem se dala do háčkování šály.mám hotovou tak asi třetinu..

Konečně jsem se dostala na blešák.Ten sobotní v Kroměříži byl super..Byla to vlastně sběratelská burza,ale dala se tam nakoupit fakt za pár korun spousta krásných věcí.I já mám několik nádherných úlovků.

Jinak se věnuju  všemu,co je doma potřeba,vařím,peču,uklízím,žehlím....

Měli jsme zabíjačku,tak kolem toho taky bylo dost práce.A musím říct,že  Tom si mákl...Až mě ho bylo i líto,byl pořád v poklusu..Já už tak výkonná nejsem,díky svým kyčlím..Ale taky jsem si dala do těla..

Hodně čtu,knížky z vánoc mám už přečtené,na blešáku jsem si koupila další 2 knížky,jednu už mám taky přečtenou.A časáky-Moja chalupa,Na chalupě,Chalupář,Venkov a styl,Krásný rok...A hlavně Vlasta,té jsem věrná už 25 let,kdy jsem šla na mateřskou..

A každé ráno se těším do práce...

Tak to bude už pro dnešek všecko...

Doufám,že noťasy už budou ok,a že budu moct psát..Budu se snažit co nejdřív..

Přeju všem krásné poslední lednové dny!Z.

Komentáře

  1. Zdeni, zdravím. To je dobře, že jsi zpátky na blogu. Těším se na Tvoje příspěvky. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je dobře, že jsi už zase tady. Jak jsem si přečetla, tak nezahálíš.
    Těším se na Tvoje fotky z Tvého tvoření a i Tvých úlovků v Kroměříži.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, Zdeni, to muselo být těžké bez notebooku. Ale máš mobil, tak FB to snad jistí. Čteš jen papírové knihy, nebo máš čtečku? Já už jinak než se čtečkou nechci. V knihách se moc drží prach a se čtečkou se mi nikdy nestane, že nebudu mít co číst. Měj se líp a líp a těším se na fotky. v.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023

Opožděné přání

Předvánoční naladění.