Když k nám přišel Ježíšek..

 Myslela jsem si,jak všem tady na blogu popřeju krásné svátky,jak doladím před Štědrým dnem výzdobu...No,dopadlo to jinak,moje 5denní hrozná migréna mě uzemnila tak,že jsem nebyla schopná skoro nic...Štědrý den naštěstí dopadl dobře,nakonec jsem stihla udělat rybí polévku,řízky i salát.Cukroví jsem měla koupené od paní cukrářky a něco dovezla Adélka.

Miluju Vánoce,ty letošní mě strašně moc překvapily,protože tolik dárků jsem asi ještě nikdy nedostala...I když je pravda,že já jsem letos taky do dárků věnovala hodně peněz i práce..Ale-když jsem to pod tím stromkem viděla-jsem myslela,že se vyvrátím..a na hodně dárcích byla jmenovka Maminka...Je vidět,že děti už vydělávají peníze...A mají svoje partnery..Rozrůstáme se.I když vnoučata jsou zatím v nedohlednu.

Na 2.svátek vánoční jsme se měli setkat u mojí sestry se zbytkem naší rozvětvené rodiny,ale segra je nemocná,tak setkání se všemi proběhne někdy v budoucnu.Už se těším-na ně,na všecky.Na malé-jak já říkám-Prdýlky-Matýska a Terezku-děti mého synovce...Mám je strašně moc ráda a ráda je obdarovávám..vlastně celou rodinu-svoje děti,Tomovu Míšu,Adélčina Romana,moje rodiče,celou sestřinu rodinu, Peťu,všechny v práci a taky ještě několik kamarádek..Prostě jsme jak Hujerovi..

A takhle to vypadalo u stromečku:


A to jsem týden před Vánoci ještě nesla minidárečky do práce:


Mi Ježíšek donesl opravdu moc dárků,nečekala jsem to,věděla jsem jen o kočárku s panenkou..Kromě něj jsem dostala loutku,obal na noťas,nějaké oblečení,knížky,kosmetiku,kalendáře,,nějaké blbůstky -zvonečky,keramické andílky,voňavé svíčky apod.,řetízek s přívěskem,krásnou puntíkovou konvičku,ve které bude kytička na kuchyňském parapetu..Taky koš na špinavé prádlo,sendvičovač a šlehač.A aby toho nebylo málo,tak ještě krásnou dřevořezbu Svaté rodiny....


















Asi jsem byla moc hodná...Každopádně Ježíškovi moooc děkuju...

Komentáře

  1. Asi jsi byla moc hodná,že Ježíšek byl tak štědrý....Přeji pohodu a zdraví do nového roku....

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné dárečky jsi dostala :). Všechno nejlepší do nového roku :).

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné dárečky, já mám vždycky největší radost právě z maličkostí. Ovšem kočárek s panenkou, to je fakt bomba. Přeji do nového roku hlavně to zdraví 😉

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023

Opožděné přání

Předvánoční naladění.