Jak jsme jely pro Ježíška

 Jely-tím myslím my,ženský...

Ale pěkně popořádku:

ASi v říjnu jsme si doma napsali,co bychom chtěli pod stromeček..seznam přání,ze kterých aspoň jedno nebo dvě by se mohla splnit..Jedním z těch mých byl starodávný kočárek-aspoň trošku připomínající ten,který jsem měla coby dítě pro svoji panenku..

Pro mě takové přání,jehož splnění se pořád odkládalo..Tak jsem se pomalu smiřovala s tím,že zas nic..Až letos-volala kamarádka,že je možnost koupit takový kočárek za úplně minimální cenu od paní,která rozprodává svoji sbírku starých kočárků.Domluvili jsme se doma,že mi děti přispějí na dárek..

Tak jsme se s paní domluvily a jednu listopadovou neděli  jsme vyrazily na "babskou jízdu" směr Hradec Králové..Cesta dlouhá,ale vyplatila se..

Paní má doma spoustu krásných kočárků a panenek,krásně nás přijala,pohostila a byla ráda,že kočárek bude v dobrých rukách.Dokonce mi ke kočárku dala zdarma jednu ze svých starodávných panenek..Tak jsem domů odjela s krásným Ježíškem..








a toto je ten můj dovezený kočárek a panenka v červených šatičkách:



Obojí jsou ozdobou mojí ložnice,v kočárku je nakonec jiná panenka-miminko...Ta šatičková sedí na kopírce...byla do kočárku moc veliká..Z obojího mám  velkou radost...A moc děkuju Ježíškovi..

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023