Troška tvoření

 Ocitla jsem se v karanténě...Bohužel,covid doputoval i k nám.Já negativní-hurá...

A tak čtu,vařím,žehlím,zašívám ponožky,přišívám chybějící knoflíky,louskám křížovky...Taky přesazuju kytičky-ale hlavně tvořím...A to hodně,něco jako dárky k Vánocům,něco domů jako dekorace,něco do tomboly na náš vánoční večírek v práci,a hodně Bětušce do školy na školní jarmark/Bětuška je dcera mojí kamarádky/.

Něco jsem vyfotila,ale ne všecko,abych neprozradila...














Tak to je si třetina mých hotových věciček.Zbytek odtajním až po Vánocích...

Už pracuju na dalších drobnostech.

Komentáře

  1. Zdeni, prima tvoření. Taky ráda pořád něco montuju, teď jsem ale nemocná, tak jsem ráda, že jsem ráda... Měj se moc hezky a zase se pochlub, ráda si to prohlížím. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, Zdeni, ty makáš. Hezké to máš.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023