Po dvou letech znovu ve Sklenově

 Musím se přiznat,hlídala jsem si na internetu,jestli letos proběhne v Horním Sklenově "Jarmark pro dobrou věc".Vzhledem ke covidové situaci jsem si moc jistá nebyla,jestli tato tradiční akce vůbec proběhne..

Ale povedlo se-dnešní sobotní dopoledne jsem strávila ve Sklenově,společně s Adélkou a Laďkou...A bylo to zase super-stánky plné krásných rukodělných výrobků,dobrého jídla i pití,pro děti starodávný kolotoč a pro všecky živá kapela...

A moje našetřené penízky putovaly NA DOBROU VĚC...Něco nám domů,ale hodně věciček podaruju...

Setkala jsem se i s Peťkou/blog U ORINGLE/,u které jsem měla zamluvené její krásné obrázky a přáníčka..

Zdejší krásné prostředí pod Hukvaldami dnešní akci dodalo tu správnou atmosféru..Všude uklizeno,předzahrádky zimně naladěny,ačkoliv ještě není advent...Zdejší ROUBENKA  opět tak krásně nazdobena....

Prostě všude tu vládl klid,pohoda,dobrá nálada...A mi se ani nechtělo domů...
































Komentáře

  1. Zdeni, zdravím. Krásná akce, takové mám ráda. Od Kočků mám hrnek a pokaždé si u nich kupuju topinku, když jsem na nějakém jarmarku a oni také. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023