Trhy v Polsku

 I teď,v době covidu se konají..sice za určitých omezení,ale jsou...


Minulou sobotu jsem byla poprvé v životě na trzích v Polsku-v Polském Těšíně..MOc jsem nenakupovala,některé věci jsou tam ještě dražší,než u nás...Ale i tak jsem koupila několik dárků k říjnovým a listopadovým svátkům a narozkám kolem mě-a že jich je!A taky kytičky na hrob na Dušičky a nějaké jídlo jako sýry,máslo,těstoviny...

První moje foto tu bylo u řeky naproti tržnice..Ani na trzích jsem moc nefotila..








Je fajn,když mám kámošky,které mě vytáhnou...

Komentáře

  1. My, co to máme blíž, to tam známe a občas zajedu do Marklovic, ale průmyslové zboží nekupuji. Stojí za to podívat se i dál, aspoň na náměstí, Cieszyn je pěkný a tam by se Ti fotilo. ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeni, ahoj. Do Polska jsem dříve občas jezdila, teď už jsem tam nebyla pěkně dlouho. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já osobně mám trhy v Polsku hodně rád. Ale nesmíte jezdit hned za hranice do Kudowy, ale trochu dál. Poláci jsou prostě obchodníci a trhovci, což jsem poznal i v době, kdy jsem byl v práci v Krakowě. Pro člověka pocházejícího z relativně komformní zóny v Čechách je to na začátku těžko pochopitelné, ale brzy si zvyknete. :) Rozhodně to pro mě byla zajímavá zkušenost. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023