Trhy Přerov 27.10.2021

 Bylo jich víc...

V obchodním centru Galerie Přerov se konaly Africké trhy,nabízející exotické ovoce a zeleninu,kosmetiku,čaje a kávy...





Hned kousek vedle na patře se konaly rukodělné trhy,nabízející spoustu krásných věciček regionálních výrobců:







Přešla jsem od Galerie na  Masarykovo náměstí,kde probíhaly Farmářské trhy...








Samozřejmě,že od stánku "Mostů k životu"jsem nemohla odejít bez nákupu...Je to organizace zaměstnávající človíčky s handicapem-a těm já vždycky nějakou korunku nechám...Už mám od nich nakoupeno hodně krásných věciček..Dnes jsem koupila jeden krásný vánoční dárek pro kamarádku...

A ještě 2 věci mám dnes na srdíčku:

Děkuju všem,co mi píší,za milé komentáře-buď tdy na blogu nebo i smskami...Opravdu si jich vážím...


A ještě Vám musím ukázat krásné ranní nebe-foceno v práci ve čt ráno:



Moje babička vždycky říkala,že Mikuláš peče cukroví....

Komentáře

  1. Moc hezky jsi to nafotila Zdeni.Také jsem trhy prošla,ale neměla jsem sebou foťák,tak aspoň jsi to zvěčnily ty,měj se hezky..

    OdpovědětVymazat
  2. Trhy všeho druhu miluju, tam by se mě líbilo. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná ranní obloha. Trhy mám také ráda.🍀

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023