Další recyklace

 Přebírám svoje skříně v pracovně,jsou nacpané věcí-materiálu na tvoření...Kdo mě zná,ten ví,že nic nevyhodím...Takže jedna kámoška donese zbytky látek,druhá vlnu,třetí něco jiného.Poslední dobou shromažďuju i krabičky od papírových kapesníčků a jim podobné-jsou na nich krásné dekory...Tak vznikly letos papírové věnečky na pověení a další krabičky čekají na zpracování-možná je  hned na Vánoce použiju na jmenovky k dárkům..

Minulou neděli jsem si udělala "pyžamové dopoledne",a protože jsem nemusela moc vařit,pustila jsem se do tvořeníčka.

Nejdřív přišla na řadu stará cédéčka,už jsem je měla v šuplíku několik měsíců,teď konečně na ně přišel ten správný čas..Začalo to nátěrem,4x bílý Balakryl...potom ubrouskování.A tady je výsledek:podtácky pod hrníčky:


Stejný dekor dostala i láhev od alkoholu,bude na bezinkový likér,který budu darovat k vánocům i s podtácky.

druhá láhev bude u nás v práci sloužit jako vázička na větvičku šípků.


A když už jsem měla vytáhlou krabici s ubrousky,tak jsem využila i úplné zbytečky a naubrouskovala kamínky-na výletech je dávám tam,kde vím,že je někdo najde...


A potom už následovala práce na zahradě,její zazimování...

a další tvořeníčko jsem začala až přes týden,ale to až někdy příště..


Komentáře

  1. Zdeni, zdravím. Prima recyklace, taky to màm ráda, když se vše využije k dalšímu životu. Ale mým nepřítelem začíná být čas. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023