Zámek Holešov-setkání veteránů 28.8.2021

 Akce,která tu má dlouholetou tradici.Vloni se kvůli covidu nekonala,ale o to to bylo letos krásnější..Aspoň mi se to tak zdálo...

Tentokrát to bylo bez burzy,která tu bývala zároveň s veterány..Místo toho tu byly pouťové atrakce pro děti..

Prostranství zdejší zámecké zahrady bylo zaplněno krásnými  hodně  i méně  starými auty..K tomu některé posádky v dobových kostýmech,vůně benzínu,z reproduktorů hrála hudba z dob první republiky..Třešničkou na dortu bylo vystoupení ženského tanečního souboru-zatancovaly  pro návštěvníky kankán.Byly oblečené v šatech ,jaké se nosily v meziválečném obdobía jejich vystoupení bylo suprové..




























A tento malý "řidič" mě opravdu dostal....

Komentáře

  1. Zdeni, zdravím. Úžasný vozový park, vybrala bych si... Měj se hezky, zdraví Tě Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeni, vrátila jsem se z dovolené, týden jsem strávila ve vašem regionu a v Holešově jsem také byla. Jenže tu krásu veteránů jsem neviděla, aspoň jsme si prošli zámek s průvodkyní, zašli na kafe do zámecké restaurace a něco jsem nafotila. Bohužel ani výstava fotografií J. Saudka už nebyla, jen plakát zůstal. Byla tam jiná výstava, taky pěkná. Postupně budu dávat na blog. ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Zdeni, máme sraz ŽK 18.9. Na Hrázi. Doufám, že přijdeš a vezmeš nějaké svoje výrobky!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023