Zámek Dřevohostice-exteriér a co se jinde nevešlo.

 Jak už jsem napsala,tentokrát jsem nafotila přes 300 fotek..Dřevohostice jako celek mě úplně "dostaly",a o zdejším zámku ani nemluvím...Zámek se začal opravovat až po změně režimu,dlouhá léta předtím sloužil úplně k jiným účelům,než měl.Opravy jdou pomalu,všechno stojí hodně peněz,ale i tak -zámek je čímdál hezčí.Jeho arkádové nádvoří je malé,měří jen 9.5x12.5 metrů.Zámek byl postaven na rozhraní renesance a baroka/konec 16.a začátek 17.století/ na místě původní tvrze.












A tady je ještě několik fotek z interiéru,které se jinam nevešly:








Tak to je z Dřevohostic už snad všecko...Začínal tu víkend Dechových souborů a taky se na sobotní večer chystal koncert Ilony Csákové...Prostě tady to žije!

Komentáře

  1. Ráda jsem se podívala, v těchto končinách jsem nebyla a nebýt toho, že moje kolegyně se kdysi provdala do Dřevohostic, ani bych nevěděla o městečku toho jména. ☺

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023

Opožděné přání

Předvánoční naladění.