Narozeniny...

 Chtěla jsem o nich psát v pátek,ale pak jsem tu seděla a přemýšlela nad tou hrůzou,co se stala na Hodonínsku...A bylo po chuti něco psát o narozeninách...

Ano,mám od čtvrtka o rok víc...Kdyby byl starý režim,tak jdu do důchodu...

Oslavu jsem nedělala,jen malinké posezení u nás doma..A dárky?Když se mě děcka ptaly,co bych chtěla,tak jsem řekla-potřebovala bych mobil/po ukradení kabelky jsem používala vypůjčený mobil-vajíčko/ nebo se složíme a koupíme sekačku na trávu nebo se HOdně složíme a koupíme vozík za auto.A jak myslíte,že to dopadlo?

Tak mám nový mobil/asi před měsícem/,sekačku i vozík...No,jsem se nestačila divit..Kromě toho jsem dostala kytičky,sladkosti a jiné milé maličkosti.I v práci a od své milované segry..Od našich a od Peti peníze..To mě taky hooodně potěšilo..









Ani tu nemám všecko vyfoceno...

A všem svým blízkým moooc děkuju...

Komentáře

  1. Dostala jsi toho opravdu hodně, ať Ti to slouží k plné spokojenosti. A hlavně hodně zdraví a pohody k narozkám. ☺

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023