Kamínkování

 "Tak to tu ještě chybělo a asi budem muset volat CHocholouška!"-tak to pronesl můj syn,když dnes viděl,čemu se věnuju...

Začalo to nasbíráním různých kamínků v areálu naší firmy.O víkendu jsem si je vydrhla a nechala pořádně uschnout,včera večer natřela základní barvou  ,abych dnes po práci se mohla vrhnout na pro mě úplně cizí/zatím/ tvoření..

No,abych nekecala,ono to vlastně začalo tím,že jsem od Lenky z práce dostala bavičky na kamínky...

A tady je výsledek mojí dnešní odpolední relaxace:










Tak jsem si prostě hrála...Na Chocholouška zralá nejsem,právě naopak...potřebovala jsem nějaké to tvořeníčko už jak sůl...

A abych ještě doplnila to podstatné:3 kamínky mám jako dárky pro své blízké,ty ostatní poputují do světa-mají na zadní straně i směrovací číslo a název naší vesnice.Takže,jak pojedu někam na výlet,pokaždé se mnou pojede nějaký kamínek,aby udělal někomu radost..

Děkuju za komentáře a za návštěvu.Pěkný večer!Z.

Komentáře

  1. Zdeni, moc hezká tvorba kamínků, máš fantazii, jsou krásné a přinesou radost. Dobrý nápad dát dozadu PSČ a název obce. Radosti určitě udělají hodně. ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeni, máš krásné kamínky, taky maluju, když si vzpomenu. Protože většinou se nikam nedostanu, namalované kamínky dám synovi, ten jezdí směr Přerov atd, tak to rozhodí. Jeden jsem viděla, že se dostal až do Kostelce a určitě pocestuje dál. je to takové srandovní, nenáročné a radostné. Měj se fajn. Třeba ten tvůj kamínek někde najdu...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023