U nás doma

 Po karanténě.....

Něco málo tvoření,vaření,pečení,úklid....a další domácí práce.Zasadila jsem si konečně omládky kytiček/aspoň některé,na další zatím nemám zeminu/,zasela jsem semínka africké kopřivy a babičkovských muškátů a taky jsem strčila do hlíny pecky od mandarinek...Jen tak-pro radost...

Jinak doma proběhla rychlá /a dlouho plánovaná/rekonstrukce jednoho z horních pokojů-ještě chybí nějaké dekorace a pak konečně nafotím..A kluci to vzali pěkně od podlahy...Ten pokoj je teď nádherný!!



Papíroví zajíci jsou z víka krabice od pizzy,je jich celkem 12 ks,využila jsem ještě malé kousky papírů z různých krabiček,co mi zbyly z výroby velikonočních věnečků.Plus jutový provázek a umělá očička,černá fixa,lepidlo,nůžky,tavná pistol-a bylo hotovo...

Vajíčka-obháčkované 2 polystyrénová vajíčka a dozdobené...

Vařím-polévky-ty u nás vedou...a další jídla-pořád se točím kolem sporáku a trouby..



A moje zasazené a zaseté kytičky:



No,a musím se pochlubit-vykvetl nám zase tento sukulent:

Ta rostlinka není moc veliká,ale letos už má 6.květ.

A ještě mám jednu novinku-konečně mám druhý foťák..sice si na něj teprve zvykám a vkládání fotek na noťas je  pro mě katastrofa,ale -huráááá-můžu fotit...




Tak to je od nás dnes všecko,zítra se snad zase ozvu..

Přeju všem krásný večer! 

A děkuju za komentáře k mým minulým příspěvkům-fakt mě potěšily..


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023