A zase tvořím...

 Týden doma..Karanténa skrz covid a ještě k tomu mě chytly zuby...Snažila jsem se co nejvíc spát...naštěstí test na covid negativní a zuby pomalu přestávají po zákroku bolet..

Tak jsem se snažila trošku tvořit-už jsem psala několikrát,že různého materiálu mám plné krabice.

Vznikly věnečky na dveře-vystříhala jsem z různých krabiček,které jsem si schovávala celý rok/většinou od papírových kapesníčků/,vajíčka a lepila na kulatý korpus z kartonu.nakonec špagát na pověšení a mašlička na ozdobu.Vyšlo mi to na 5 věnečků,1 si nechám a zbytek rozdám kamarádkám...



A když už jsem se pustila do tvoření z papíru,tak jsem si udělala slepičky a kohouty z proložek na vajíčka...





A abych se nenudila,tak jsem z malinkých klubíček uháčkovala povlak na polštářek.Měla jsem to už v plánu hooodně dlouho.



Tak to je moje tvoření tohoto týdne.Ono je toho víc-hlavně jsem ještě natírala,ale to ukážu až někdy příště,až věci dotáhnu do konce...

Jinak se u nás pracuje,synátor se rozhodl úplně změnit pokoje v 1.patře,kde přebývá...Na výsledek jsem sama zvědavá...

A moje největší radost snad přijde v pondělí,kdy konečně budu mít novou občanku a taky snad nový foťák.Před měsícem mi byla ukradena kabelka s celým obsahem-peníze,mobil,doklady,karty do banky,foťák,drahé brýle...Byl to 2minutový moment nepozornosti a ještě teď mi z toho mrazí...Ale asi to tak mělo být-zahodit za sebou nepříjemnou minulost a myslet pozitivně do budoucnosti.Jsou někteří lidé,kteří čtou můj blog a kterých se to týká...ublížili mi..vědomě...ale boží mlýny snad melou.....

Komentáře

  1. Zdeni, to mě mrzí co Tě potkalo. Líbí se mi Tvoje věnečky, to by bylo dobré dělat s vnučkama, ale ty mám v jiných okresech...takže to asi nedopadne. A koukám, že využiješ všechno, každičký kousek vlny, papíru...To je prima, já to dělám taky tak. Tak ať už je líp, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi šikovná a nápaditá.Podobné polštářky také teď háčkuji.Potřebuji upotřebit barevné příze,které mi zbyly.Věnečky jsou pěkné,ale já se pokusím o stojánky na vajíčka z kartonu.Zbyla mně barevná peříčka,když jsem dělala lapače snů.Dobrý nápad,aspoň je upotřebím.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Zdeni, ty jsi pilná. A že jsi měla takovou smůlu s krádeží mě mrzí. Držím palce, ať je líp.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023