Zimní cestou

 Několik fotek pořízených dnes dopoledne,když jsem šla na návštěvu do Osevy.












Ty fotky jsou jako černobílé,ale teď opravdu jiné barvy bych tu hledala marně..Ale i to má své kouzlo-vzpomínky na dětství,kdy se fotilo na černobílé kinofilmy...A tady tu cestu jsem od svých prvních krůčků prošla milionkrát-nejdřív za babičkou do kravína a za strýcem-zootechnikem,potom při praxi na zemědělce a nakonec  do práce do Osevy...Strašně moc ráda se tu vracím...Moje srdeční záležitost...Jedna z mála...

PS:těch mých oblíbených míst mám hodně...Naši vesničku-to je můj TOP,Jeseníky-hlavně Malá Morávka,Skřípov u Konice,OPAVA....Taky Kojetín  a Stříbrnice ve mě zanechaly stopy,i když s Pavlem už nejsem..A samozřejmě Přerov-hlavně moje milovaná zemědělka...

Máte to taky tak?

Komentáře

  1. Zdeni, vzpomínky nám nikdo nevezme...Černobílé fotky měly svoje kouzlo, a mají dodnes. Pěkné. Lenka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023