Dovolte,abych se představil...

 Původně jsem sloužil jako špulka na kábl..Stál jsem několik měsíců/možná let/ zaprášený v rohu jedné velké dílny.A když mě objevila moje nová panička,zaplesání srdíčka bylo oboustranné.Z mé strany-že budu konečně využitý a tudíž mě nikdo snad nevyhodí a z její,že mě bude moct pořádně vydrhnout a udělat ze mě pěkný kus nábytku.

Tady jsem,když mě paní majitelka dovezla domů:


Dostal jsem pořádnou koupel za pomoci horké vody s odmašťovačem a rýžáku:


Následovaly 4 nátěry vodoředitelnou barvou:


A tady už chybělo jen moje tělo ozdobit ubrousky s kytičkovým dekorem:


A tady jsem v celé své kráse-už jsem se zabydlel v paniččině ložnici:


No-řekněte-že jsem fešák?


Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023