U Budíčka

 Povánoční posezení u Martinky...U mladé maminky malého Matýska..Už jsem o ní psala.Je to moje kolegyně a hlavně moje NEJ kamarádka...Věkově by mohla být mojí dcerou,ale bereme se jako kamarádky.Já ji mám strašně moc ráda,...

Budíček/jak ji říkám/ nachystala mňam pohoštění...udělala domácí karamelový likér,měla upečeno výborné cukroví...

Prožily jsme krásný odpolední babinec..Předaly jsme si dárky..Dostala jsem mj.krásný zvoneček...Ale čekala jsem,co řekne Budíček na dárky ode mě.Bylo to jasný..Protože se jmenuje Budíková a já ji mám z celého srdce ráda,jinak to dopadnout nemohlo..Byl to takový rychlý nápad..Vyšívaný budík a místo ciferníku  srdíčka...Dopadlo to tak,že Marťa mě objímala....Obrázek už visí u nich v obýváku...Prý od Babičky Zdeničky....K tomu jsem ji dala ještě vánoční vyšívané přání..






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023