Tříkrálová sbírka 2021

 Je jiná než ty předešlé.Kvůli covidu nechodí skupinky po dědině,aby jim ten,kdo chce,mohl přispět ..Obecní rozhlas hlásil minulý týden,u koho jsou kasičky..

Volám Květušce-kamarádce,která pracuje u nás v dětském domově-Mám nachystané penízky-jak Ti to vyjde-můžeš se stavit s kasičkou?Nemůžu k Tobě,jsem marod....

Květuška došla včera i s kasičkou...Přispěla jsem.Dala jsem stejnou částku jako pokaždé.Za sebe a moje dospělé děti...Není to moc,ale aspoň tou troškou snad trochu pomůžu potřebným.Vždyť člověk nikdy neví,jestli sám nebude potřebovat pomoc...

Dostali jsme cukýrky,kapesní kalendáříky a já navíc tofifee,abych se prý lepší uzdravila.Květuško,moooc děkuju!!

A na dveřích mám zase napsáno K+M+B....tentokrát 2021

PS:Obrázky jsem vyfotila z knížek Tradinář a Kronika...Snad to Monice z KOpečku nebude vadit....





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023