Poslední lednový týden

 Po 3 týdnech už chodím do práce-hurá....Těšila jsem se na holky...Hodně.

Doma se po práci věnuji  tradičním činnostem,praní,žehlení,vaření,topení a úklid.A při chvilkách čtu ,louskám křížovky nebo se věnuju nějakému tvoření-fotky budou příští týden,až všecko rozdělané dodělám.

Vaření-snažím se zpracovávat zásoby z mrazáku nebo špajzu.A tak u nás vznikají   polévky typu cibulačka,česnečka,bramboračka,špenátová s ovesnými vločkami...a jako hlavní chod třeba špenát s vajíčkem a bramborami,kolínka s uzeninou a vajíčky,vuřt guláš...






A stejné je to s tvořením-řekla jsem si DOST s nakupováním materiálu,vždyť mám plnou pracovnu...a tak zpracovávám všecko,co mám.momentálně jsem vzala v sobotu do ruky háček a pidimidiklubíčka vlny..Snad brzo budu mít svoje další dílko hotové a budu se moct pochlubit fotkami...

Semtam si udělám malou radost-ať už nějakým pěkným časopisem jako je Chalupář,Venkov a styl a Krásný rok..Taky Vlasta u nás nesmí žádný týden chybět..

A dnešní moje radost?Mám 2 nové zvonečky do své sbírky.Jsou za odvoz,od pána z Přerova,který vyklízel byt  a zvonečky byly mezi nabízenými věcičkami.Asi by skončily v kontejneru..Ale už jsou součástí mojí sbírky.



Přeju všem krásný středeční večer!Z.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023