Materiál na tvoření

 Musím se pochlubit...Mám kamarádku Martinku/ne Budíčka,ale jinou/.Bydlí v Prakšicích u Uherského Brodu.Už jsem o ní psala vloni na svém prvním blogu.

Martinka mi psala,ať dojedu,že je po operaci s rukou,a že má pro mě spoustu matrošu na tvoření....Tak jsme se za ní s Peťou jeli podívat.No,co Vám mám vykládat-hodně jsem se na ni těšila-ona je tak srdečný člověk!a  celá její rodina je super!!!Kdyby bydlela blíž,tak věřím tomu,že bychom spolu podnikly nejednu lumpárnu..Jsme totiž stejného ražení..

Marťa mě nabalila jak Ježíška..Krabici bavlnek,druhou krabici barevných látek k vyšívání,bílou kanavu,bílé předtištěné výšivky,kruh na vyšívání a spoustu ubrousků na dekupáž.Můžu zase tvořit,až se ze mě bude kouřit.

No,a ještě jsem si dovezla 2 zvonečky a 3 zakořeněné řízky pokojových ibišků.

Marti,moooc děkujuuuuu!!!Těším se,jak bude tepleji a přijedete k nám!!












Komentáře

  1. Zdeni, to jsi dostala pěkný dárek. Takové mám nejradši. Tak se koukej pochlubit, co jsi vytvořila. Zdraví Lenka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023