Když jsem doma...

Bacil mě bacil..14 dní to bylo krušné,nadechnout se a udělat pár kroků z postele v ložnici do kuchyně si uvařit čaj,to byl pro mě nadlidský úkon...Teď je to tak 3.den,co je mi líp.ale to už jsem doma od 4.1.2021.

Pro mě jediné štěstí,že mám doma Toma,který musel načas převzít zodpovědnost za celou domácnost..Topení,krmení psů i venkovních ptáčků ,odmetání sněhu,menší úklid,nákupy a semtam musel i vařit..A stará se o mě opravdu zodpovědně.Adélka tu teď nejezdí,protože taky marodí..Byla dokonce i v nemocnici.

Už jsem si připadala jak medvěd brtník.Pořád zalezlá v ložnici pod dekou a jen jsem spala a spala....obložená Ťapkou a Eliškou,ty dvě mi dělají společnost pořád.Semtam jsem přečetla kousek časáku nebo knížky,ale oči mě pálily,tak jsem vždycky usnula..

Když už je mi líp,tak sice ležím,ale už jsem se dala i do vaření...aspoň polévku...Včera už jsem zvládla  i játra a brambory a upekla jsem piškot/nemám nafoceno/.


 Pustila jsem se do vyšívání a tak jsem se do toho "ZAŽRALA",že během 2 dnů vznikl obrázek,na který jsem se už dlouho těšila.Už jen stačí vyžehlit,koupit rámeček/až bude otevřeno/ a zarámovat...


Už pracuju na dalších obrázcích,mám spoustu zbytečků,tak musím využít...

V kuchyni jsme zrušili poličku,na které byla mikrovlnka,která dostala místo jinde.na zdi místo police jsou pověšeny obrázky vlčích máků,které jsem vyšívala už dřív,zatím čekaly opřené na stole v mé tvůrčí pracovně..


No,a ještě se musím pochlubit,že už vyhlížím jaro...Primulku mi dovezl Tom,jak byl na nákup v Kauflandu.


Tak to je dnes všecko,....na sporáku se vaří polévka,v troubě se peče maso...a já jdu zase na chvilku vyšívat..A čekám,až dojede paní pošŤačka-má mi dojít časopis DEKOR,na který se už strašně moc těším...Ne,že bych inspirace neměla dost,ale pro mě je každé číslo DEKORU výzvou,inspirací,zábavou...Je to můj kamarád do nepohody...Mám ho předplacený hned od prvního čísla,co začal vycházet...

Tak přeju všem pěkné zimní dny a děkuju za návštěvu a za pěkné komentáře...Z.

Komentáře

  1. Ahoj Zdeni, poslala jsem Ti mejl. Hezké vyšívané srdíčko, těším se na pokračování. Taky mám v plánu vyšívat. A šít, a plíst aaa. Mám rozdělaných plno věcí, a tak to střídám, na co je zrovna chuť. Dnes je všechno na internetu, ale papírový časopis do ruky je prima, viď. Mám to taky ráda, k tomu kafe...Každý už kupuje jarní kytičky, primulky taky miluju. Ale my ještě dojíždíme vánoce, měly jsme je skoro o měsíc déle kvůli nemoci v rodině.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023