Dnešní odpolední tvoření..

 Takové dvě rychlovky-na kousíčcích kanavy nebo panamy,co mi donesla kamarádka,se snažím vyšít aspoň nějaké mini výšivky-určo budou někdy použité jako dárky..Až budou otevřeny obchody,koupím rámečky..Obě tyto výšivky jsou z podzimního časopisu Ona ví..



Růžičku jsem vyšívala asi hodinku,to JAKOBY srdíčko hodinky dvě....

PS:A jelikož dnes došel DEKOR/časopis/,tak moje další tvořeníčko už se chystá......

Tak zas někdy příště...A BABI LEni-dík za pěkný komentář k minulému mému příspěvku!Z.

Komentáře

  1. Zdeni, máš pěkné výšivky, nezahálíš. A to se mi líbí, mám ráda kreativní lidi. Já musím pořád taky něco "montovat". Chtěla bych vyrábět něco jarního, ale zakázala jsem si to, dokud nedodělám všechno, co mám rozdělané. Ach jo, ty dodělávky...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023