Malinko tvoření

 Když mi před 14 dny dovezla kamarádka starou židličku,kterou by vyhodila,tak jsem hned věděla,co s ní-dostane "nový kabátek" a bude další součástí vybavení naší haly.

Stoličku jsem vydrhla-byla od barvy po malování.Po uschnutí jsem ji 3x natřela balakrylem a poté naubrouskovala.Už stojí v hale-a protože jsem od té kamarádky dostala i krásnou panenku,tak tu jsem posadila na zmíněnou židličku:




Dala jsem se do výroby vánočních skřítků,udělala jsem si 2 šikovný kluky...z materiálu,co jsem našla doma...


Skřítci už mají svoje místo na ledničce v kuchyni...A budou tu s námi až do 6.ledna 2021,kdy půjdou do krabice s ostatními vánočními ozdobami...

Komentáře

  1. Teda Zdeni, ty jsi šikovná, stolička je v novém kabátě a panence to na ní náramně sluší. A ti dva šikulíni, paráda...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023

Opožděné přání

Předvánoční naladění.