U Růženky

 Krásné místečko v Bystřici pod Hostýnem,kde si člověk rád vypije dobrou kávu a k tomu si dá mňam dort...Už jsem tu byla poněkolikáté,ale je to jedno z míst,kde se pokaždé ráda vracím.A když mám kolem sebe svoje skvělé lidičky/že jo,Vy moje babizny!/,tak jsem zas" V sedmém nebi"...











I ten jejich dvoreček je krásně upravený...






A vedle-prodejní obchůdek s krásnými dekoracemi.Když jsem tu byla naposledy,tak to byl opravdu obchůdek ,ve kterém se prodávaly krásné věcičky.No,teď sice taky,ale je jich tu mnohem míň a místo prodejních stolků je tu taky posezení ,kde si můžete dát to samé,co vedle.Ale i tak-je to tu krásnééé.








Takové krásné obchůdky a kavárničky miluju!

A věřím tomu,že jsem tu určitě nebyla naposledy.

A ještě něco musím pochválit:personál!Jak v kavárně,tak v obchůdku-obsluha příjemná,ochotná a hlavně s úsměvem!Moc děkujeme!!


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023