Na hřbitově v Lipníku nad Bečvou..

 Když jsme jely z Helfštýna/babská jízda/,tak jsem poprosila,jestli bycho mohly v Lipníku zastavit u hřbitova,že bych chtěla najít hrob Blaženky,u které jsem v dětství trávila nejedny prázdniny..Psala jsem o ní už na mém prvním blogu/Můj život v domku po babičce/.

Byla kolegyní mého tatínka ve Volenských lesích a statcích tady v Lipníku.

Moje přání bylo vyslyšeno a nastalo pátrání-nevěděla jsem,kde ten hrob přesně je...Protože hřbitov je docela rozlehlý,rozdělily jsme se na 3 skupinky.Hrob jsem nakonec našla já..I jiné hroby tatínkových kolegů..A já jsem vzpomínala...Se slzami v očích..Na chvilky strávené tady v krásném městečku pod Helfštýnem..













Komentáře

  1. Tak, tak. Teď je čas, kdy navštěvujeme hřbitovy a vzpomínáme na své blízké i vzdálené. Já mám hřbitov 5 minut od domu a tak tam takto chodím často vzpomínat. Vždy mi je smutno, když tam objevím někoho, o kom jsem nevěděla, že již není mezi živými.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opožděné přání

Předvánoční naladění.

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023