Bleší trhy Holešov 12.9.2021

 Těšila jsem se..Blešák už mi hodně chyběl.Už jich pár poslední dobou v okolí bylo,ale nějak jsem  neměla příležitost na nějaký jet.Buď jsem byla v práci nebo jsem prostě " rajzala" někde jinde...

Ale dnes jsem si ten čas opravdu udělala.

Bylo tu tentokrát méně prodávajících než obvykle.Nakupujících tak akorát..










Nakonec jsem i něco málo nakoupila...Teda hodně muziky za málo peněz...Ale na to jsou přece blešáky...


srdíčková látka na tvoření...Velké borovicové šišky dovezené z Itálie,hrníček myslivecký pro kamarádku myslivkyni,která měla svátek..cukřenku se stejným vzorem,jaký mám jídelní sváteční servis po babičce...špinavou lahvičku od bůhvíčeho,já ji vydrhnu a použiju jako vázičku..No,a krásnou terinu na polévku-a paní za ni chtěla opravdu jen 30,-kč.No,nekupte to za tu cenu!/Terinu budu darovat k Vánocům,přesně vím,komu s ní udělám radost!/a jeden zvoneček-tuto tradici nemůžu porušit..


 





A moje dnešní blešákové setkání s Haničkou,kterou jsem doposud znala jen z facebooku...I proto jsem se na dnešní blešák těšila...

Komentáře

  1. Zdeni, zdravím. Blešáky, bazary, antiky a vetešnictví mám moc ráda. Tam se dají najít zajímavosti... Polévková mísa za 30 je super nákup. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Plno pokladů se dá jak vidím objevit na blesaku

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsou poklady,moc zajímavé.I maličkost udělá radost..

    OdpovědětVymazat
  4. To je paráda!! Škoda, že u nás nic takového není!!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bleší trhy Kroměříž 29.1.2023

Opožděné přání

Předvánoční naladění.